Kategorier
Erhvervsrengøring
Erhvervsrengøring København

Erhvervsrengøring
i Køge

Erhvervsrengøring Køge

Få en erhvervsrengøring i Køge med kvalitetssikring, der hjælper med at holde din arbejdsplads ren, helt ned på mikroniveau.

Medarbejdere der er på en ren arbejdsplads, har generelt en større arbejdsglæde, og kan bedre være fokuseret på deres arbejde. Det er også med til at gøre det nemmere hvis, der skal rekrutteres nye kollegaer.  

For både små og store virksomheder i Køge

Vi tilbyder kommerciel rengøring uanset størrelsen på din virksomhed. Uanset hvor meget rengøring du har brug for, vil du hos Merkur Services altid blive behandlet og taget seriøst. Det betyder helt konkret at vi lytter og handler med udgangspunkt i de ønsker og behov du har.

Hvis din virksomhed har mere end en afdeling i Køge eller andet sted på Sjælland eller i København, kan vi også hjælpe med din erhvervsrengøring her. Det giver dig mulighed for kun at have et rengøringsfirma til at varetage jeres erhvervsrengøring. Hvis det er tilfældet, vil der formentligt også være penge at spare, hvis I har jeres rengøring spredt ud på mere end et rengøringsfirma.

Vi tilbyder erhvervsrengøring på hele Sjælland

Få en kvalitetssikret erhvervsrengøring i Køge

Hvis vil skal varetage din erhvervsrengøring i Køge, vil vi løbende udfører kvalitetskontrol af din erhvervsrengøring. Det gør vi for sikre vores rengøring og eventuelle services i denne forbindelse lever op til den aftalte kvalitet. Samtidig gør det at du som kunde ikke skal bruge tid på at fokusere på din rengøring, men i stedet for kan bruge tiden på dine primære arbejdsopgaver.    

Cirka en gang om måneden udfører vi en tilfældig prøve af rengøringen og de tilbudte tjenester der måtte være med i serviceaftalen. Prøven udføres på en tilfældigt valgt dag. Hyppigheden af ​​prøverne aftales efter behov og ønsker. Så er der brug for større eller mindre hyppighed af stikprøverne, end med et månedligt, interval bliver det tilpasset.  

INSTA 800

Vi tilbyder at brugen af ​​INSTA 800 for at sikre rengøringskvaliteten. Især store virksomheder kan drage fordel af at kunne modtage varieret kvalitet af rengøring. Dette giver nemlig mulighed for at reducere omkostningerne i forbindelse med ens erhvervsrengøring.

INSTA 800 har den fordel, at det er muligt at opdele virksomheden i områder med forskellige krav til rengøringsstandarden. Det gøres ved at inddele de enkelte områder med specifikke krav til den ønskede rengøringskvalitet. Netop dette kan være nøglen til en besparelse på rengøringen, ved større arealer hvor rengøringskvaliteten ikke nødvendigvis behøves at være den samme.

Erhvervsrengøring der er miljøvenlig

Merkur Services er en miljøvenlig rengøringsvirksomhed og derfor bruger vi kun Svanemærkede rengøringsmidler. Vi minimerer også vores vandforbrug så meget som muligt, mens vi stadigvæk leverer den bedste mulige erhvervsrengøring i Køge til dig og din virksomhed.

Vi sørger for en grundig oplæring af hver enkelt af vores sanitører, i hvordan man udfører en ordentlig og miljøvenlig erhvervsrengøring. Derfor har hver sanitør en solid viden om hvordan man bruger rengøringsmidler, og i hvilken sammenhæng. Derfor er der styr på de miljøvenlige rengøringsmetoder, der reducerer miljøbelastningen uden  at gå på kompromis med kvaliteten af rengøringen.

Kompetente medarbejdere

Vi prioriterer vores medarbejderes højt og har fokus på den værdi, som det stykke den enkelte udfører i dagligdagen har. Dette gør vi ved at holde fokus på hver enkelt af vores medarbejdere og deres trivsel, samt give dem anerkendelse for deres arbejde. Det betyder, at hvis en skal modtage kritik, ville det blive givet på en konstruktiv måde, med fokus på en den gode løsning.

Vi mener, at det at have ordentlige arbejdsforhold, også betyder at have en ordentlig overenskomst. Derfor følger vi overenskomsten imellem DI og 3F.

Alt vores personale bliver løbende efteruddannet for at sikre, at de altid har den nyeste viden indenfor deres arbejdsområde. Dette gøres for at sikre, at vi har de bedste medarbejdere inden for deres arbejdsområde. Dette sikrer et højt niveau af viden hos alt vores personale, du som kunde vil stor drage fordel af.

Den enkelte medarbejderes vidensniveau sikrer en høj fagviden hos hver af vores medarbejdere og er med til at udvikle og give medansvar.

Det høje vidensniveau hos vores sanitører gør også de ved hvordan rengøringsmidler skal håndteres og bruges bedst, ligesom de værktøjer de har til rådighed til deres arbejde. Det gør der er helt styr på hvordan forskellige gulvtyper skal vedligeholdes og plejes. Så uanset om du har linoleum eller trægulve, er der styr på hvordan det skal og bedst bliver rengjort, samt plejes og vedligeholdes.

Erhvervsrengøring præcist ud fra dine ønsker

Udgangspunktet er en dialog mellem os, som vil bestå af dine overvejelser og vores erfaringer indenfor erhvervsrengøring. Derefter sammensætter vi den ideelle løsning på din erhvervsrengøring med eventuelt supplerende serviceydelser, hvorefter vi udarbejder et skriftligt forslag til dig.

Når vi har forslaget klar til dig, leverer vi det personligt til dig. Det er et skriftligt og grundigt forslag som vi gennemgår sammen med dig, så du nemt efterfølgende selv kan læse tilbuddet igennem på din erhvervsrengøring i Køge.  

Finder du der er behov for ændringer på nogen af områderne, når du gennemgår aftalen, sørger vi for at justere og tilpasse det i aftalen. Når mulige rettelser er lavet, vil du modtaget en ny kontrakt med rettelserne i.

Erhvervsrengøring i Køge med kvalitetssikret rengøring
En velfungerende erhvervsrengøring sikre du kan holde fokus.

En god start på din erhvervsrengøring i Køge

Dit gennemarbejdede tilbud til din erhvervsrengøring i Køge vil sikre, at du får en sikker og nem start på din rengøring. Det gør du fordi, at du med en grundig serviceaftale slipper for mulige misforståelser inden opstarten af din erhvervsrengøring. Dermed undgår du ubehagelige overraskelser, hvor noget du troede var en del af tilbuddet ikke var det.

Vi sikker dig også, at du får en god opstart af din erhvervsrengøring i Køge allerede fra første dag af. Vi udfører nemlig en stikprøvekontrol allerede efter din første rengøring. Både af tjenesterne og selve rengøringen. Du modtager også et opkald den følgende dag, hvor vi sikrer os at du er tilfreds med det leverede rengøring og service, samt finder ud af, om der er behov for ændringer.

Statusmøde med dig

Typisk inden for de første 5-14 dage arrangerer vi et statusmøde, hvor vi gennemgår opstarten og taler om der er opstået et behov for ændringer i serviceaftalen, eller den måde ting gøres på. Tiden mellem opstart og statusmødet afhænger af den aftale hyppighed af rengøringen.

Personlig relation

Vi ved, at den personlig relation altid bygger det bedste fundament for et hvert samarbejde. Derfor efterstræber vi altid efter den personlige relation til dig, som vores kunde, ligesom vi gør med vores andre samarbejdspartnere.

Hvis du har spørgsmål, er vi klar til at svare

Hvis du har brug for uddybning eller har spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os, vi er altid glade for og klar til at besvare spørgsmål, eller uddybe tingene som er skrevet på vores hjemmeside.

Ønsker du et personligt forslag til din erhvervsrengøring fra et professionelt rengøringsfirma? Kontakt os nu. Vi har åbent på hverdage fra 8 til 17

Du kan også skrive til os på vores kontaktformular nedenunder, eller du kan ringe på tlf. 70 60 50 68. Du er også velkommen til at maile os på info@merkurservice.dk