Kategorier
Erhvervsrengøring
Erhvervsrengøring København

Erhvervsrengøring
på Østerbro

Få fokus med en ordentlig erhvervsrengøring

En arbejdsplads skal altid holdes pæn og hygiejnisk. Når ens medarbejdere og kunder bliver mødt med rene rum, giver det dem en følelse af sikkerhed. Du vil give dine kunder en følelse af, at din virksomhed er pålidelig. Din medarbejdere vil automatisk være mere tilfredse og dermed mere fokuseret på deres arbejde.

Vi tror på den personlige relation

Hos Merkur Service tror vi på den personlige kunderelation. Derfor efterstræber vi bevidst på at opbygge den gensige tillid. En tillid som danner grundbund for den gode og lange relation til alle vores kunder. Dette gør at vores kunderelationer er og bygger på langvarige relationer. Det gør at vores kunder dermed bliver sparet for, at skulle bruge tid og ressourcer på at finde et nyt rengøringsfirma, til at varetage deres erhvervsrengøring på Østerbro.

Hvem tilbyder vi erhvervsrengøring til

Merkur Service leverer erhvervsrengøring til både små og store virksomheder på Østerbro. Vi tilbyder erhvervsrengøring alle ugens dage, hvor mange gange og hvilket dage afhænger udelukkende af din virksomheds behov.

Uanset størrelsen eller kravene fra din virksomhed, er du hos Merkur Service altid i gode hænder.  Når du er kunde hos Merkur Service, får du altid hvad du forventer og præcis den service og rengøring som er aftalt. Det betyder også for dig som kunde, at du sikret altid at have et rengøringsfirma, der varetager dine interesser 100%. Så når du henvender dig, vil du altid oplevet at blive taget alvorligt. Det betyder for dig som kunde, at du altid vil opleve der bliver lyttet og handlet på det input, du kommer med.

Det tilbyder vi

Når du sætter Merkur Service til at varetage din erhvervsrengøring på Østerbro, er du sikret at få en kvalitetssikret rengøring. Vi foretager nemlig løbende en kvalitetskontrol af al vores rengøring og den service der måtte være med i løsningen.

Gennem vores løbende kvalitetskontroller sikrer vi os, at du som kunde får en tilfredsstillende erhvervsrengøring. Det samme gælder de services du måtte have valgt i denne forbindelse. Så der altså kvalitetstjek hele vejen rundt, så du kan have fuld fokus på dit arbejde.

Vi tilbyder også at bruge INSTA 800 som en del af vores kvalitetssikring indenfor vores erhvervsrengøring i København.

Hyppigheden af kvalitetskontrollen 

Kvalitetskontrollen udføres tilfældigt mindst én gang om måneden. Hvis din virksomhed kræver mere kvalitetskontrol eller er tilfreds med mindre, er der selvfølgelig altid plads til at ændrer det

Med vores kvalitetskontrol er du sikret en velfungerende rengøring og service, året rundt.

Vores medarbejdere

Hos Merkur Service efterstræber vi kun at ansætte de bedste af de bedste. Det gør vi, fordi vi kun ønsker det bedste til hver enkelt af vores kunder.

Alle vores medarbejdere har høj prioritet i virksomheden. Derfor har vores ledelsesteam fokus på trivsel. Vi tror nemlig på, at med god trivsel kommer de bedste præstationer, som skaber de bedste resultater til vores kunder.

Vi har fokus på følgende nøgleelementer, for at sikre vores medarbejders kompetencer

• Regelmæssig efteruddannelse, for løbende at forbedre viden og færdigheder

• Konstruktiv kritik, til løsning af eventuelle problemstillinger

• En behagelig og sikker arbejdsplads, hvor der er god kommunikation, tillid og pålidelighed

• Medansvar for at skabe engagement og værdi

• Anerkendelse for godt udført arbejde.

Vi passer på vores planet

Udover at passe godt på dig som kunde, og vores medarbejdere, har Merkur Service også særlig opmærksomhed på miljøet. Det har vi blandt andet ved kun at bruge Svanemærkede rengøringsmidler og minimere vores vandforbrug. Derfor kan vi tilbyde din virksomhed en miljøvenlig erhvervsrengøring, som passer godt på miljøet.

Vi har fokus på viden

Der er fokus på både oplæring og efteruddannelse af vores medarbejder. Det skaber nemlig de færdigheder der er nødvendig for kunne foretage den bedst mulige erhvervsrengøring og service til dig som kunde. Det er også det der gør at vi kan foretage den miljøvenlige rengøring, med mindst mulig miljøbelastning. Samtidig med at vi stadigvæk opretholder vores høje standard indenfor erhvervsrengøring på Østerbro og resten af Sjælland.

Få en erhvervsrengøring på Østerbro med erfaring

Ved at vælge Merkur Service til at varetage din erhvervsrengøring på Østerbro, vælger du en samarbejdspartner med erfaring. En erfaring vi både har lært af og løbende lærer af.

Vi har mange års erfaring indenfor erhvervsrengøring, og har udviklet og bruger nogle af de bedste rengøringsmetoder i branchen. Det gør vi fordi ønsker at være sikker på at kunne levere den mest effektive rengøringsløsning til dig som kunde. Samtidig gør vi det også fordi det hjælper med at passe på vores medarbejdere. Det giver dig muligheden for at få foretaget en erhvervsrengøring som bare funger. Det giver dig muligheden for at kunne fokusere på dit primære arbejde, imens du kan nyder den bedste erhvervsrengøring på Østerbro.

Sådan kommer du i gang

Hvis du vil have at Merkur Service skal give et tilbud på din erhvervsrengøring på Østerbro, kan du med ro sindet kontakte os. Vi vil fra starten gå meget langt for at leve op til både dine ønsker og krav.

Vi sikrer os derfor fra starten af at få afdækket præcis hvordan den ideelle erhvervsrengøring kan se ud for netop for dig. Det gør vi ved først at finde ud af hvordan den helt ideelle erhvervsrengøring for dig på Østerbro kan se ud. Sådan at vi kommer så tæt på netop din drømmeløsning som budgettet tillader. Det er noget vi gør i fællesskab med dig. På den måde finder vi så sammen frem til den bedst mulige løsning til jeres erhvervsrengøring på Østerbro.

Forslag til din erhvervsrengøring

Når vi har set jeres lokaler og fået klarlagt jeres ønsker til en optimal erhvervsrengøring, laver vi et rengøringstilbud til dig. I tilbuddet på din erhvervsrengøring, vil det fremgå præcis hvad der med i tilbuddet. Vores tilbud på din erhvervsrengøring på Østerbro, vil altid være unikt sammensat til dig, udfra dine ønsker og behov. Tilbuddet på netop din erhvervsrengøring vil altså være helt specifikt sammensat til netop din virksomhed og jeres ønsker.

Indledende forslag til din rengøringsløsning på Østerbro

Når vi har udarbejdet et forslag til en løsning på din erhvervsrengøring, kommer vi personligt og overleverer den til dig. I den forbindelse vil vi kort gennemgår tilbuddet sammen med dig. Dette gør at du nemt bagefter kan gennemgå det. Ligesom du også hurtig kan få svar på eventuelle spørgsmål, du umiddelbart måtte have, inden du selv gennemlæser det.  

Når du har haft tid til at gennemlæse vores forslag til en løsning på din erhvervsrengøring, tager vi en snak sammen igen. Her snakker vi så sammen om der er behov for ændringer i det løsningsforslag vi er kommet med. Er der behov for ændringer i forslaget til jeres erhvervsrengøring, indskriver vi det i kontrakten. 

En god og gennemarbejdet kontrakt reducerer mulighederne for misforståelser. Dette er med til at sikre dig en god og tryg start på din erhvervsrengøring fra første dag af.

Sådan sikrer vi dig en god start

Hos Merkur Service er vi altid lydhøre og forstående, hvis der opstår behov for forandringer af den ene eller andet art. Derfor kan du også hurtig få ændret i din eksisterende rengøringsaftale, hvis der skulle opstå et behov for det. Derfor skal du aldrig bekymre dig, hvis der skulle opstå et akut behov for en hurtig ændring i din eksisterende rengøringsaftale.   

Usikkerheden ved et nyt rengøringsfirma

Når du vælger at skifte rengøringsfirma, kan det være forbundet med stor usikkerhed og bekymring. Det er vi fuldt ud klar over og opmærksomme på. Derfor gør vi alt hvad vi kan for, at du kommer til at opleve skiftet af rengøringsfirma, så let som det er muligt. Det gør vi ved at prøve at få besvaret alle dine spørgsmål og dermed fjerne den usikkerhed der kan være.

En god start på din nye erhvervsrengøring på Østerbro

Vi sørger altid for denne ”gode start”, når vi starter en ny erhvervsrengøring på Østerbro. Dette gør vi ved allerede efter den første rengøring at tjekke op på den erhvervsrengøring du har fået udført. Dermed er du sikret at din nye erhvervsrengøring på Østerbro kommer godt fra start.

For at sikre at alt er præcist som du har ønsket, ringer vi til dig, efter den første rengøring er gennemført. Det gør vi for at sikre, at du er helt tilfreds med den udførte rengøring. Det giver også muligheden for at få tilrettet den eller de eventuelle småjusteringer, der skulle være behov for.  

Status møde på din erhvervsrengøring på Østerbro

Inden for cirka 14 dage efter den første rengøring, tager vi et statusmøde sammen med dig. Her tager vi en snak sammen med dig om den erhvervsrengøring der allerede har fundet sted. Med udgangspunkt i dette tager vi en snak sammen og vurderer om der er behov for eventuelle ændringer, der skal implementeres.

Derefter vil der selvfølgelig altid være plads til en ny dialog, ligesom vi løbende vil holde kontakten med dig.

Få et forslag til din rengøringsløsning

Har du have et forslag til hvordan din erhvervsrengøring kan se, fra et velrenommeret rengøringsfirma? Så kontakt os nu!

Når du kontakter Merkur Service, er du sikret en god og fornuftig samtale omkring din erhvervsrengøring på Østerbro.

Vi har åbent fra mandag til fredag fra kl. 8:00 til 17:00. Ring til os på tlf. 70 60 50 68 eller skriv til os på info@merkurservice.dk for en hurtig og effektiv kommunikation.