Kategorier
Erhvervsrengøring

Erhvervsrengøring Sjælland og København

Erhvervsrengøring København og Sjælland

En ren og sikret erhvervsrengøring i København og på Sjælland

En arbejdsplads skal ikke bare se ren ud, den skal også være hygiejnisk ren. Derfor arbejder vi også ud fra princippet om, at vi holder rent. Det er med til skabe både tryghed hos dig, dine medarbejdere, dine kunder, men også hos de gæster der kommer i din virksomhed.

Når dine medarbejdere føler sig trygge

Når en medarbejder føler der er rent på arbejdspladsen, er det med til skabe tryghed. En tryghed der gør hver enkelt medarbejder kan koncentrere sig og fokusere på sit arbejde. Det er med til at skabe øget effektiv og et behageligt arbejdsmiljø. Ting der kan være med til fastholde de bedste medarbejdere, men også tiltrække nye og dygtige medarbejdere.

Erhvervsrengøring til både store og små virksomheder

Uanset om du har en lille eller stor virksomhed tilbyder vi erhvervsrengøring I København og på Sjælland. Den typiske virksomhed får gjort rent enten alle arbejdsdage eller en gang om ugen. Det afhænger helt af virksomhedens ønsker og behov.

Uanset hvor meget eller lidt rengøring du har brug for, vil du hos Merkur Service altid blive taget seriøst og lyttet til, når du henvender dig. Nogle frygter, at der som mindre kunde ikke blive lyttet til dem, hvis der er noget de ikke tilfredse med. Dette er ikke tilfældet hos Merkur Service. Vi lytter, reflekterer og handler altid når en kunde henvender sig, uanset størrelse.    

Vil dækker hele København og Sjælland indenfor erhvervsrengøring

Merkur Service tilbyder erhvervsrengøring på hele Sjælland og i København. Det betyder at hvis din virksomhed har to eller flere afdelinger på Sjælland eller i København kan du få en samlet rengøringsløsning hos et rengøringsfirma. Det betyder en samlet løsning og en kontaktperson. Dertil vil du tit kunne opnå en mere fordelagtig pris, end hvis du har flere afdelinger spredt ud over en eller flere rengøringsfirmaer. 

Kvalitetssikret erhvervsrengøring

For at du som kunde er sikret kvaliteten af din erhvervsrengøring i København og på resten af Sjælland, foretager vi løbende kvalitetstjek af rengøringen og servicen. Det gør vi for at sikre, at vi som rengøringsfirma lever og lever op til kravene i den indgåede serviceaftale.

Det er med til at sikre dig som kunde ikke at skulle bruge unødig tid på rengøring eller service der ikke fungerer.

Periodens stikprøvekontrol af rengøring og service

Vi foretager vejledende en gang om måneden en stikprøvekontrol af den foretaget rengøring og service. Stikprøvekontrollen foretages på en tilfældigt udvalgt dag.

Hyppigheden af stikprøvekontrollerne aftales dog nærmere efter behov og ønsker.

INSTA 800

Vi tilbyder at gøre brug af INSTA 800 til sikring af rengøringskvaliteten. Det gør vi fordi det især for større virksomheder nemt kan give mulighed for en varieret rengøringskvalitet. Det giver mulighed for at reducere omkostninger på din erhvervsrengøring i København eller på Sjælland.     

INSTA 800 har den fordel, at det er muligt at inddele arealer i virksomheden med krav til forskellige kvalitetsniveauer i forhold til den ønskede rengørings standard.

Miljøvenlig erhvervsrengøring i København og på Sjælland

Med en rengøringsløsning fra Merkur Service er du sikret en miljøvenlig erhvervsrengøring. Vi bruger nemlig kun Svanemærkede rengøringsmidler og så lidt vand som det er muligt i forbindelse med en ordentlig rengøring.

Vi sørger nemlig for en grundig oplæring af hver enkelt sanitør i hvordan rengøringen foretages mest muligt miljømæssigt skånsomt. Det betyder blandt andet en grundig oplæring i brug af de rigtige rengøringsmidler i den rette sammenhæng. Ligesom der oplæres i metoder, så rengøringen kan foretages så miljøskånsom som det er muligt uden at gå på kompromis med kvaliteten af rengøringen.

Ensartede arbejdsmetoder, baseret på års erfaring, sikrer kvalitet og effektivitet

Hvis du vælger at lade Merkur Service stå for din erhvervsrengøring i København eller på Sjælland får du en kvalificeret samarbejdspartner der ikke bare har erhvervsrengøring som speciale. Du får også leveret en kvalitetssikret og miljøvenlig erhvervsrengøring, på den mest optimale måde.   

Vi har med vores mange års erfaring inden for rengøring har vi udviklet ensartede arbejdsmetoder der løbende er og bliver opdateret til de nyeste metoder. Det er med til sikre dig, at du altid får foretaget den bedste mulige erhvervsrengøring i København og på Sjælland.

Dygtige medarbejdere med overenskomst

Vi har stor fokus på at vores medarbejdere kender til værdien af det stykke arbejde de udfører. Det gør vi ved at have en konstant fokus på hver enkelt af vores medarbejdere og deres trivsel, samt anerkendelse af deres arbejde. Det betyder også at hvis der er kritik bliver den præsenteret med en konstruktiv tilgang.

Vi mener at det at have ordentlige arbejdsforhold også er, at arbejde under en ordentlig overenskomst. Derfor følger vi overenskomsten mellem DI og 3F.

Efteruddannelse af vores medarbejder

Alle vores medarbejdere sendes løbende på efteruddannelse for at sikre de hele tiden er opdateret på nyeste viden indenfor netop deres arbejdsfelt. Dette gør vi, fordi vi ønsker at have nogle af de bedste medarbejdere indenfor vores branche.

Dette er med til at sikre et højt vidensniveau hos den enkelte medarbejder, hvilket du som kunde vil kunne mærke og have glæde af.

Samtidig med at vi forventer et vist fagligt vidensniveau hos hver enkelt af vores medarbejdere, giver vi også den enkelte medarbejder et stort medansvar. Dette tror vi på er med til at engagere og skabe værdi hos dig som kunde.

Den dygtige medarbejder er din sikkerhed

Netop det høje vidensniveau hos vores sanitører, gør de også ved hvordan de skal passe på tingene og de ved hvordan eksempelvis de forskellige gulvtyper skal plejes og vedligeholdes. Så uanset om du har linoleum eller skipper gulv, ved de både hvordan det skal rengøres, passes og plejes.   

En fleksibel erhvervsrengøring

Hos Merkur Service er vi bevidste om der kan være behov for ændringer i den fastsatte aftale på erhvervsrengøringen. Derfor er vi også altid fleksible hos Merkur Service, når det kommer til ændringer i den eksisterende aftale på erhvervsrengøringen.

Ændringer vil normalvis kunne foretages fra dag til dag. I enkelte tilfælde hvis det er nødvendigt endnu hurtigere.

En erhvervsrengøring sammensat præcist ud fra dine ønsker

Hvis du vil have et tilbud på din erhvervsrengøring i København eller på Sjælland fra Merkur Service, gør vi det med afsæt i dine behov og ønsker. Med udgangspunkt i dette tager vi en dialog om, hvordan den bedste og helstøbt løsning på din erhvervsrengøring kan se ud.

Dialogen tager vi med udgangspunkt i dine og vores erfaringer indenfor erhvervsrengøring. Når vi mener at have fundet den mest optimale løsning på din erhvervsrengøring, med de dertil eventuelle services, udarbejder vi et skriftligt tilbud til dig.

Vi afleverer tilbuddet til dig personligt

Når vi har tilbuddet klar, bliver det afleveret personligt til dig. I den forbindelse vil det udarbejdet tilbud kort blive gennemgået i fællesskab med dig.

Det gør at du har et fornuftig overblik over tilbuddet, inden du selv skal gennemgå det. Det betyder at det er nemmere og hurtigere for dig, når du efterfølgende selv skal gennemgå tilbuddet i ro og mag.

Når du har gennemgået rengøringskontrakten

Når du har gennemlæst servicekontrakten, kan der være behov for ændringer i den. Dette sørger vi selvfølgelig for at rette og tilpasse efter behov.

Den gennemarbejdede servicekontrakt er med til at give dig sikkerhed for en lettere opstart af din nye erhvervsrengøring. Netop fordi en grundig servicekontrakt normalvis vil få taget misforståelser og mangler inden opstarten.

Du får en gennemarbejdet rengøringskontrakt

En god rengøringskontrakt sikrer en god start. For Merkur Service er det vigtigt at levere og leve op til vores kunders forventninger. Derfor udarbejder og kommer vi kun med en gennemarbejdet rengøringskontrakt.

Vores kontrakter på erhvervsrengøring i København og på Sjælland er altid velbeskrevet i forhold til den rengøring og service der skal foretages. Dette er med til at sikre, at der ikke er misforståelser omkring den indgåede aftale.

En grundig og tryg opstart af din nye erhvervsrengøring

At skulle skifte rengøringsfirma kan være forbundet med en hvis usikkerhed. Især fordi når man vælger at skifte rengøringsfirma, har man tit en eller flere dårlige erfaringer med i bagagen.

Det er også grunden til at vi vægter at udarbejde en grundig kontrakt på rengøringsaftalen. Det er med til at sikre en god start

Dette gør også du har mere ro i maven den, dag din nye erhvervsrengøring i København eller på Sjælland skal starte.

Sådan sikrer vi dig en god opstart

For at sikre du får en god opstart af din erhvervsrengøring foretager vi allerede efter første rengøring et kvalitetstjek. Dette er af den udførte rengøring, men også af eventuelle services der er foretaget. Det er med til sikre en god start på din nye erhvervsrengøring i København eller på Sjælland.

Du vil også få et kort opkald dagen efter den første rengøring er foretaget, for at sikre at du er hel tilfreds med det stykke arbejde der er leveret. Samtidig kan vi få styr på, om der er behov for ændringer.

Dette er med til sikre dig en god start fra dag ét.

Statusmøde på din erhvervsrengøring København eller på Sjælland

Indenfor typisk de første 5 eller 14 dage afholder vi et statusmøde hvor vi gennemgår opstarten og snakker om der er behov for ændringer i kontrakten eller måden tingene gøres på. Tiden fra opstart til statusmøde afhænger af, hvor hyppigt der skal gøres rent.  

Der vil selvfølgelig udover statusmødet være en løbende dialog i den udstrækning dette måtte være nødvendigt. En dialog hvor vi altid lytter og handler på den.

Den personlige relation

Vi ved at den personlige relation altid skaber det bedste fundament for godt samarbejde. Derfor efterstræber vi altid den personlige relation med dig som kunde, men også med vores samarbejdspartnere.

Den personlige relation er også med til at sikre en god og lang relation. Det hører med til at sikre du ikke endnu engang skal bruge tid og ressourcer for at finde et rengøringsfirma til, at foretage din erhvervsrengøring København eller på Sjælland.

Har du spørgsmål tager vi gerne en snak

Har du brug for en uddybning eller spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte os. Vi besvarer altid med glæde dine spørgsmål eller uddyber, hvad vi præcis mener med det vi har skrevet på vores hjemmeside.

På dit helt personlige tilbud på erhvervsrengøring København eller på Sjælland

Vil du have et personligt tilbud på din erhvervsrengøring fra et professionelt rengøringsfirma? Så kontakt os nu. Vi har åben alle hverdage fra 8:00 -17:00. Du kan skrive til os på kontaktformularen herunder, eller du kan ringe til os på telefon 70 60 50 68. Du også velkommen til sende en mail til info@merkurservice.

Når du kontakter Merkur Service, er du sikret en kvalificeret snak om hvordan din erhvervsrengøring København eller på Sjælland med mulige serviceløsning kan se ud.

Merkur Service tilbyder erhvervsrengøring på hele Sjælland og i København.

3 kommentarer til “Erhvervsrengøring Sjælland og København”