Kategorier
Erhvervsrengøring

Kontorrengøring
i
København

Kontor kontorerrengøring i København

Få en sikker kontorrengøring i København

Et kontor i dag skal ikke bare fremstå rent, det skal også være hygiejnisk rent. Dette er en af grundene til vi arbejder ud fra princippet ” vi holder rent”. Dette er med til at skabe tryghed hos både dine medarbejdere og de gæster der kommer på kontoret.

Gevinsten ved trygge medarbejdere

Når hvert enkelt af dine medarbejdere ved og føler der er rent på kontoret, skaber det tryghed hos den enkelte. Dette er ikke bare med til at skabe et behageligt arbejdsmiljø, men også tryghed hos dine medarbejdere.

Trygheden gør at dine medarbejdere kan være fuldstændig koncentreret og fokuseret på deres arbejdsopgave.

Kontorerrengøring i København til store og små virksomheder

Merkur Service kontorerrengøring til både små og store kontorer i København. En typisk kontorrengøring i København bliver som regel foretaget alle uges arbejdsdage, eller en to gange om ugen. Hyppigheden af behovet for kontorengøringen fastsættes efter aftale.

Hos Merkur Service er du uanset kundestørrelse sikret både at blive hørt og taget seriøst når du henvender dig. Hvis du vil have et rengøringsfirma i København som du er sikker på både lytter, handler og reflekterer når du henvender dig, er vi formentlig det rette valg for dig.

Vi tilbyder kontorerrengøring i København og på hele Sjælland

Vi tilbyder kontorerrengøring i hele København og på resten af Sjælland. Derfor kan vi også være behjælpelig hvis du har flere kontorer eller afdelinger der har brug for rengøring. Det har for dig den fordel at du kun skal have et rengøringsfirma i København, med en kontaktperson. Dette giver en samlet løsning som også tit samlet vil give en mere favorabel pris.

Få en kvalitetssikret kontorrengøring

For at sikre kvaliteten af vores kontorrengøring i København, vi foretager for dig, bruger vi løbende kvalitetstjek at den udførte kontorrengøring. Vores kvalitetssikring bruger vi til at sikre over for dig som kunde, at du altid får den kvalitet og service som er aftalt.

Vores kvalitetssikring af din kontorrengøring er med til at sikre ikke, at skulle bruge tid på den kontorrengøring som ikke er velfungerende.

Jævnlig stikprøvekontrol af din kontorrengøring

Vores periodiske stikprøvekontrol foretager vi vejledende en gang om måneden. Den foretages altid på en tilfældig dag, der er vilkårlig fastsat.

Hvor tit der foretages en stikprøvekontrol er noget der aftales individuelt, ud fra behov og ønsker hos den enkelte virksomhed.  

Kontorrengøring med INSTA 800

Hvis du ønsker at kunne variere rengøringskvaliteten, er dette muligt med INSTA 800. Dette kan især for større kontorer og virksomheder være en fordel, hvis man ønsker at reducere omkostningerne til sin kontorrengøring i København.

INSTA 800 kan med fordel især bruges i depoter og andre områder, hvor der ikke er stor trafik. I disse områder kan rengøringsniveauet med fordel nedsættes en smule, hvis man ønsker en besparelse på sin kontorrengøring i København.

Miljøvenlig kontorrengøring i København

Vores kontorrengøring i København foretages altid miljøvenligt. Det gør vi ved kun at bruger Svanemærkede rengøringsmidler og ved at holde vandforbruget på et absolut minimum. Det løser vi naturligvis uden at gå på kompromis med vores rengøringskvalitet.

Hver enkelt sanitør er grundigt oplært i hvordan man foretager kontorrengøringen på den mest skånsomme måde. Derfor er du garanteret at kun de rengøringsmidler bruges i rette sammenhænge. Ligesom de metoder vi bruger til rengøringen, er de bedste og mest skånsomme for miljøet.

Vores arbejdsmetoder sikrer kvalitet og effektivt

Vi har hos Merkur Service udviklede ensartede arbejdsmetoder baseret på års erfaring inden for rengøring. Det gør at du er sikker på at få leveret en ensartet, miljøvenlig og effektiv kontorrengøring. Dette er sammen med vores kvalitetssikring med til at give dig en velfungerende kontorrengøring i København.

For at vores arbejdsmetoder altid er opdateret til de nyeste og bedste, følger vi løbende den daglige udvikling indenfor rengøring. Derfor er du altså sikker på altid at få den bedst mulige kontorrengøring i hele København.

Medarbejdere på ordentlig overenskomst

Vi giver vores medarbejdere ordentlige og trygge arbejdsforhold. Vi mener at det en del af en god og tryg arbejdsplads, er at have en faglig anerkendt overenskomst. Derfor følger vi overenskomsten mellem Dansk Industri og 3F.

Vi efteruddanner vores medarbejdere

Medarbejderne hos Merkur Service sendes løbende på efteruddannelse inden for deres arbejdsfelt. Det gør vi for at sikre alle vores medarbejdere er opdateret med den nyeste viden inden for deres arbejdsområde. Det gør vi, fordi vi har et ønske om at have nogle af de bedste medarbejdere inden for vores fagområde.

Det gør også at vi som rengøringsfirma har et forventet krav til et vist fagligt vidensniveau hos den enkelte medarbejder. Noget man som kunde både kan mærke og har glæde af.

Fagligheden gør forskellen for dig

Fordi vores sanitører at dygtige med de både hvordan en kontorrengøring i København bliver foretaget bedst, men de ved også hvordan man rengør og plejer eksempelvis et linoleumsgulv eller et trægulv.

Vælg en fleksibel kontorrengøring i København

Hvis der opstår behov for ændringer i den fastsatte aftale på rengøringen, kan du altid forvente at blive imødekommet med stor fleksibilitet. Dette gælder både for enkeltstående eller permanente løsninger.

Ved behov for ændringer kan disse normalvis træde i kraft fra dag til dag. Hvis der er behov for det, vil dette også kunne gøres endnu hurtigere.

Kontorrengøring med udgangspunkt i dine behov

Hvis du vælger at få tilbud på din kontorrengøring i København, får du et tilbud på der tager udgangspunkt i dine ønsker og behov. Vi lytter nemlig til både dine behov og ønsker, og ud fra disse tager vi dialogen sammen med dig. Sådan at vi sammen finder frem til den bedste løsning på din kontorrengøring i København.

Vi tager dialogen sammen med dig, så vi inddrager dine og vores egne erfaringer indenfor kontorrengøring. Det gør vi for at sikre, at vi når frem til den mest optimale løsning for dig. Når vi har fundet frem til dette, udarbejder vi et skriftligt tilbud på din kontorrengøring i København.

Et gennemarbejdet tilbud

Vores gennemarbejdet tilbud på din kontorrengøring i København er med til at fjerne eventuelle misforståelser fra starten af. Dette er med til at sikre en god start på din nye kontorrengøring. Derfor får du altid kun et gennemarbejdet tilbud.

Merkur Services kontrakter på kontorrengøring i København er altid veldefinerede og velskrevet i forhold til den rengøring og eventuelle services der skal foretages. Dermed ved du altid hvad prisen er og hvad du får for dine penge.

Du får overleveret tilbuddet personligt

Når tilbuddet på din kontorrengøring i København er færdigt, bliver det personligt overleveret til dig. Når du får overleveret det tilbud, vil det kort blive gennemgået med dig.

Dermed har du et fornuftigt overblik over tilbuddet, så det er nemmere når du skal gennemgå tilbuddet selv.

Efter du har gennemgået tilbuddet

Når du har haft noget tid til at gennemgå tilbuddet, kan du have fundet behov for ændringer. Er det tilfældet sørger vi selvfølgelig for at ændre og tilpasse det i tilbuddet.

En tryg opstart

Det at skulle skifte rengøringsfirma kan være forbundet med en hvis form for usikkerhed. Dette skyldes tit at grunden til man vælger at skifte rengøringsfirma, er fordi man har en eller flere dårlige erfaringer med sig.

Netop derfor udarbejder vi det grundige tilbud på din kontorrengøring i København, samt holder skarp kontrol med opstarten og en løbende kvalitetskontrol med den rengøring du får foretaget.

Det gør du med ro i sindet og glæde kan imødese opstarten på din nye kontorrengøring i København.

Sådan sikrer vi den gode opstart

Allerede efter den første rengøring er foretaget, laver vi et kvalitetstjek at den udførte rengøring og eventuelle service der er foretaget. Derfor er du sikret en god opstart på din kontorrengøring i København.

Samme dag som du møder til din nye rengøringsordning, vil du få et kort opkald, så vi er sikker på at du er tilfreds med den rengøring, samt den service der måtte have været foretaget. I den forbindelse tjekker vi også lige op på om der skulle være behov for ændringer, bare for en sikkerheds skyld.

Dette sikrer dig en god og velfungerende start på din kontorrengøring i København.

Statusmøde på din løsningsmodel

Vi vil typisk inden for en periode på 5 til 14 dage holde et statusmøde, hvor vi tjekker op på, at den valgte løsningsmodel er den helt rigtige. Skulle der være behov for ændringer, finder vi ud af det og får den indført hurtigst muligt.

Derudover vil det selvfølgelig altid være en løbende dialog i det omfang dette måtte nødvendigt. Dette vil være en dialog hvor du er sikre på, at vi både lytter og handler, hvis der behov for dette.

En personlig relation

Vi tror på og ved, at den personlige relation altid ligger det bedste fundament for et godt samarbejde. Dette gør at vi altid efter stræber en personlig relation med dig som kunde.

Den personlige relation er med til styrke samarbejdet. Derfor er sandsynligheden for at du igen skal bruge ressourcer og tid på at finde et nyt rengøringsfirma absolut minimal.

Vi tager gerne en snak

Hvis du har spørgsmål eller brug for en uddybning, er du du altid velkommen til at kontakte os. Vi vil med største glæde besvare alle de spørgsmål du måtte have til os.

Få et personligt sammensat tilbud på din kontorrengøring i København

Hvis du vil have et tilbud fra et professionelt rengøringsfirma indenfor kontorrengøring? Så tag allerede kontakt nu. Merkur Service har åbnet alle hverdage fra 08:00 – 17:00. Du kan ringe til os på telefon 70 60 50 68.

Du kan også vælge at skrive til os, enten via kontaktformularen herunder, eller sende en mail på info@merkurservice.– skriver du til os svarer vi indenfor 24 timer på hverdage.

Hvis du vælger at kontakte Merkur Service, er du sikker på at få en kvalificeret snak om din kontorrengøring i København.

Vi tilbyder kontorrengøring og erhvervsrengøring København og på hele Sjælland